Systemy ERP Comarch

Comarch ERP Optima to wielomodułowy program, a zarazem bardzo prosty w obsłudze, wspierający prowadzenie małych i średnich przedsiębiorstw w możliwie każdej branży. System składa się z kilkunastu zintegrowanych modułów przeznaczonych każdemu obszarowi biznesowemu, co ułatwia zarządzanie firmą. Program jest dostępny w wersji stacjonarnej oraz w wersji chmurowej.

Comarch ERP Optima jest najpopularniejszym oprogramowaniem w Polsce – zakupiło go już ponad 70 000 polskich firm. Takie zainteresowanie z programu wynika z jego elastyczności dopasowania do każdej firmy. Na wstępnym etapie klient może zadecydować, z jakich funkcji będzie głównie korzystać jego firma. Co więcej, wraz z rozwojem firmy można rozszerzyć system o kolejne aplikacje zintegrowane.

Podstawowe procesy w przedsiębiorstwie wspierane przez Comarch ERP Optima:

  • Księgowość – moduł do prowadzenia każdej formy księgowości. Pozwala na kontrolę budżetu, rozliczania wynagrodzeń, prowadzenie pełnej ewidencji VAT, obliczanie deklaracji podatkowych
  • Handel i magazyn – moduł dedykowany do wsparcia procesów handlowo-magazynowych takich jak tworzenie dokumentacji, prowadzenie rozliczeń i kontrolę zagadnień logistycznych. Zawiera także mobilny program do inwentaryzacji
  • Płace i Kadry – moduł wspiera dział kadr w wyliczaniu wynagrodzeń, rozliczaniu deklaracji PIT oraz gromadzeniu informacji personalnych. Moduł zawiera aplikację e-Pracownik do zarządzania czasem pracy i urlopami
  • Kasa/Bank – centralny moduł zintegrowany z systemami polskich banków, który pozwala na kontrolowanie przepływów pieniężnych w firmie
  • CRM – moduł zarządzania relacjami z klientami, który pozwala na planowanie spotkań, tworzenia ofert, przydzielania zadań i kontrolę ich realizacji
  • Raporty i analizy – narzędzie do generowania raportów i analiz o bieżącej sytuacji w firmie
  • Wersja mobilna – Pakiet aplikacji mobilnych pozwalający na kompleksową obsługę przedsiębiorstwa w każdym dowolnym miejscu
  • E-commerce – Narzędzie do sprzedaży poprzez kanały internetowe
  • Skanowanie i odczytywanie faktur – narzędzie oparte na technologii OCR, które pozwala na odczytywanie danych z faktur i katalogowania ich w plikach PDF i graficznych
  • Oprogramowanie dla biur rachunkowych wersja stworzona dla biur rachunkowych, która pozwala na prowadzenie pełnej księgowości, kadr i płac wielu klientów, wymianę dokumentów i tworzenie rożnych analiz.

Comarch ERP XT jest to innowacyjny, a jednocześnie intuicyjny i łatwy w obsłudze program do zarządzania małą lub mikro firmą. Program służy do wystawiania faktur, prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości, obsługi magazynu, a także generowanie raportów i prowadzenie e-sklepu. Elastyczność programu pozwala na wybranie modułów, które są dopasowane do Twojej firmy. Comarch ERP XT pozwala na wystawianie faktur w 5 sec oraz dba o warunki RODO.

Comarch ERP XT jest dostępny dla każdego rodzaju urządzeń, który ma dostęp do Internetu przez przeglądarkę, a także w wersji mobilnej na Android i iOS.

Pełny pakiet Comarch ERP XT składa się z ekosystemu aplikacji:

  • POS – punkt obsługi sprzedaży detalicznej (POS) to aplikacja na urządzenia mobilne dla sprzedawców. Zabezpiecza wykonanie wszystkich operacji związanych z obsługą klienta
  • OCR technologia OCR pozwala na odczytywanie danych z faktur i katalogowania ich w plikach PDF i graficznych
  • Comarch iBARD – Wirtualny dysk w chmurze z danymi Twojej firmy
  • BI point – narzędzie do generowania raportów i analiz o bieżącej sytuacji w firmie
  • Comarch e-sklep – sklep internetowy zintegrowany z Comarch ERP XT

Comarch Moje BR (Comarch Moje biuro Rachunkowe)  to nowoczesna aplikacja do fakturowania, która dodatkowo umożliwia utrzymywanie stałej komunikacji z własnym Biurem Rachunkowym. Aplikacja dostępna jest na system Android i iOS.  Jest bardzo łatwa w użytkowaniu, pozwala kontrolować wszystkie aktualne płatności firmy.

Dla kogo?

Przeznaczona szczególnie dla samozatrudnionych,  tych najmniejszych firm i start –upów. Idealna dla tych, którzy potrzebują mobilnego narzędzia do fakturowania jak i wprowadzania dokumentów kosztowych.  Idealna dla tych, którzy chcą  prężnie się rozwijać i maksymalnie oszczędzać swój czas

Jak działa?

Aplikacja działa mobilnie, można z niej korzystać  w dowolnym momencie, na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu (na przykład telefon, tablet). Aplikacja umożliwia wystawianie faktur oraz zaewidencjonowanie faktury kosztowych

Integracja z systemem Comarch OCR zapewnia łatwość obsługi – Wystarczy zrobić zdjęcie faktury i dodać ją do aplikacji. W tym samym momencie jest ona również dostępna w księgowości.

Dzięki integracji z biurem rachunkowym wszystkie informacje takie jak podatek PIT czy VAT, lub składki ZUS- zawsze są pod ręką i na czas.

Co więcej, aplikacja została tak przygotowana, aby prognozować przydatne dla przedsiębiorcy informacje. Całodobowy dostęp do płatności zarówno tych dotyczących zobowiązań jak i należności.

Aplikacja Moje biuro Rachunkowe sprawia, że informacje dotyczące biznesu masz dostępne bez względu na czas i godzinę.

Darmowy program do fakturowania umożliwia:

  • Wymiana danych z Biurem Rachunkowym
  • Dodawanie faktury kosztowej ze zdjęcia- możliwe dzięki usłudze OCR
  • Szybkie i mobilne wystawianie faktur
  • Nieustanny dostęp do aktualności firmy (informację o wartości sprzedaży i kosztów w danym miesiącu, a co więcej- informacje o bieżących podatkach i opłatach jakie wyliczy i wyśle Twoje Biuro Rachunkowe)

Wystawianie do 5 faktur w ciągu miesiąca (kiedy biznes się rozrośnie jest możliwość skorzystania z programu Comarch ERP XT, gdzie zostaną bezpłatnie przeniesione wszystkie wystawione faktury)